środa, 4 marca 2015

Wywiad WWE.com z Blue Pants


WWE.com: Długo pracowałaś na scenie niezależnej. Jak skończyłaś w NXT jako Blue Pants?
Blue Pants: Najpierw wypełniłam kartę rekrutacyjną, bo tam zawsze mówią "Hej, wypełnij kartę rekrutacyjną". Zapytano mnie o to, czy wzięłabym udział w jakimś starciu w NXT. Oczywiście się zgodziłam. Nazwa Blue Pants pojawiła się, gdy rozciągałam się przed walką. Wtedy powiedziano mi, że zmierzę się z Carmellą, a Enzo i Cass po prostu mnie dobrze zapowiedzieli. To było jak "Może ją tu wezwijmy, tę dziewczynę z niebieskimi spodniami". Po prostu nosiłam te spodnie żeby się wczuć, nie wiedziałam, że będę w tym walczyć. Zawsze mam ze sobą dużo różnych kostiumów, a te niebieskie spodnie... już tak zostało.

WWE.com: Świat NXT jest tobą zainteresowany. Czy spodziewałaś się takiej reakcji?
Blue Pants: Nigdy bym się nie spodziewała. Pomyślałam, że to stąd, że jestem z Orlando, a także dużo walczę we Florydzie. Nie wiem, czy oni po prostu twierdzą, że imię Blue Pants jest zabawne, lub kojarzą mnie skądś, ale to i tak była fajna niespodzianka.

WWE.com: Kto wymyślił, żeby twoją wejściówką był Big Cass śpiewający "The Price is Right"?
Blue Pants: Z początku myślałam, że te nucenie jest spontaniczne. Jednak to rozbawiło widzów. Moja postać jest bardzo zadowolona, zabawna. żyje teraźniejszością. Zamiast wyjść tam wściekła i powiedzieć "Czemu robisz sobie że mnie żarty?" bardziej czułam się jak "Co złego jest z moimi spodniami? Kocham tę piosenkę!". Cass i Enzo są bardzo zabawni, i tak to wyszło.

WWE.com: Co Triple H mówił do ciebie po tych pierwszych starciach?
Blue Pants: Po moim pierwszym starciu powiedział "Dostałaś chanty Blue Pants. Ja nawet... ja nie umiem..." i wtedy zaczął się śmiać, ale uścisnęłam mu dłoń i powiedziałam "Dzięki za wszystko, doceniam tę szansę.". Potem śmiał się nawet z moich spodni! To był niesamowity moment, że rozbawiłam Triple H'a.

WWE.com: Ostatnio walczyłaś z Sashą Banks i dostałyście obie dobre reakcje. Jak się z tym czujesz?
Blue Pants: To było niesamowite uczucie. Czasem boję się, że wyjdę tam, a fanom znudzą się te niebieskie spodnie, ale wygląda na to, że grono moich fanów tylko się powiększa. Cieszę się, że im to się podoba.

WWE.com: Czy zobaczymy, jak Blue Pants wspina się po szczeblach kariery NXT?
Blue Pants: Jeżeli będzie mi dobrze szło, wszyscy będą chcieć więcej moich występów, to oczywiście. To są moje największe marzenia, a nawet wygrać jakiś mecz w WWE, to jest dopiero coś niebywałego! Cieszę się każdą sekundą w WWE.

WWE.com: A jeżeli będziesz w pobliżu WWEShop.com, tam na pewno znajdziesz jakieś niebieskie spodnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz