sobota, 4 kwietnia 2015

Czy AJ Lee jest w ciąży?

Szokująca informacja o tym, że AJ Lee kończy karierę w WWE, już snuje różne teorie - dlaczego?
Wracamy do 29 marca. Bayley na Twitterze opublikowała dwie fotki z AJ Lee - najlepszą przyjaciółką.

Jest spekulacja, że AJ może być w ciąży. Zobaczmy:
Fotki w takiej pozie - jakby ukazywały "ciążowy brzuszek" AJ.
Być może to okaże się prawdą.
Partnerem AJ jest Phil Brooks, znany lepiej jako CM Punk.
Bycie divą WWE jest poświęceniem, w końcu zajście w ciąże równa się z dłuższą przerwą.
AJ ma dopiero 28 lat, więc powrót do ringu jest możliwy, ale czy realny?
Teraz pozostaje nam życzyć AJ wszystkiego najlepszego.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciąża jest wspaniałym okresem dla każdej kobiety. Jak ja byłam w ciąży to każdego tygodnia sprawdzałam kalendarz ciąży https://plodnosc.pl/kalendarz-ciazy/33-tydzien/ aby wiedzieć co się aktualnie wydarzy w moim organizmie. Piękna sprawa i każda mama powinna to stosować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również doskonale wspominam mój okres ciąży i w sumie cały czas chodzę do tego samego ginekologa, ale już na badani kontrolne. Właśnie dlatego wiem, ze mogę polecić specjalistów ginekologów z https://cmp.med.pl/cmp-ochota/ginekolog/ którzy wiedzą jak podejść do pacjentek.

    OdpowiedzUsuń