środa, 11 lutego 2015

Njusy #13

* Chyna na temat dawnej relacji z Triple H'em
* Dusty Rhodes wróci na RAW!
* Finalna karta NXT Takeover: Rival
* SPOILER ALERT! Wyniki Superstars (13/02/2015)
* SPOIPER ALERT! Wyniki SmackDown (12/02/2015)
Chyna na temat dawnej relacji z Triple H'em
Vince Russo i Chyna spotkali się w podcaście. Oto trzy ciekawe pytania i ciekawe odpowiedzi...
Russo: Czy ty i Hunter wciąż byliście razem, gdy zaczął relację ze Stephanie McMahon?
Chyna: Tak, nawet planowaliśmy się ożenić. Mieliśmy duży dom w New Hampshire. Myślałam, że jego kariera osiągala szczyty, mieliśmy dużo spotkań z Vincem McMahonem, gdy pracowaliśmy nad storyline'm. Byłam z niego dumna.
Russo: We mnie jest część, która broni dawnego Huntera. Ten Hunter którego znałem, był miłym gościem i nigdy by cię nie skrzywdził.
Chyna: To wspaniale, ale... nigdy nie bije się dziewczyn i nie powinno się jej traktować w taki sposób, by zrujnować całą karierę i życie, a potem się nigdy do niej odezwać. Do tego, nie chcą aby ich ośmioletnie dziecko patrzyło na Google o twojej przeszłości.
Russo: Opowiedz mi o tym dniu.
Chyna: Pomyślałam, że plan Huntera był taki, aby skończyć relację ze mną. W ten sposób mógłby umawiać się ze Stephanie i wszystko byłoby w porządku. Lecz wszystko się zmieniło. Powiedziałam "Wiem, co się dzieje, nie mów mi że nic się nie dzieje". On przytrzymał moją dłoń, ja przytrzymałam jego dłoń i uderzył mnie. I już wiedziałam, że to koniec. Dalej wiem, że płakał i czuł się głupio z tym, że mnie uderzył.
Dusty Rhodes wróci na RAW!
Na Twitterze Dusty Rhodes potwierdził, że powróci na nadchodzącym RAW. Chce rozwiązać problemy ze swoimi synami. Goldust i Stardust ostatnio dużo się kłócą. Czy Dustin pojedna braci? A może to jeszcze nasili ich kłopoty?
Finalna karta NXT Takeover: Rival
Zwykłe starcie o mistrzostwo NXT
Sami Zayn vs. Kevin Owens
Fatal 4-Way o mistrzostwo kobiet NXT
Charlotte, Bayley, Sasha Banks i Becky Lynch
Starcie tag-team o mistrzostwo tag-teamów NXT
Wesley Blake & Buddy Murphy vs. Lucha Dragons
Zwykłe starcie - zwycięzca zostanie pretendentem do mistrzostwa NXT
Adrian Neville vs. Finn Balor
No Disqualification Match
Baron Corbin vs. Bull Dempsey
Zwykłe starcie (nie potwierdzone przez WWE)
Hideo Itami vs. Tyler Breeze
Gala zacznie się od 1:30 z pre-show, a w godzinach 2:00-4:00 główna gala.
Obejrzeć można ją na beat-down.pl, WWE Network oraz fight-poland.com
SPOILER ALERT! Wyniki Superstars (13/02/2015)
Zaczynamy spoiler,
więc uwaga
od teraz.
Titus O'Neil def. Jack Swagger
Luke Harper def. R-Truth
SPOILER ALERT! Wyniki SmackDown (12/02/2015)
Wszystkie segmenty i obszerne opisy będą dostępne, gdy gala zostanie wyemitowana.
Galę rozpoczyna Kane, który mówi, że Daniel Bryan i Roman Reigns świetnie sobie radzili na RAW.
Dlatego też z ich udziałem obejrzymy Tag-Team Turmoil Match.
WALKA 1: Bray Wyatt def. R-Truth
WALKA 2: Paige def. Summer Rae
WALKA 3: Fandango def. Adam Rose
WALKA 4: Daniel Bryan & Roman Reigns + Inne tag-teamy, kolejny wchodzi gdy jeden z tych w ringu będzie wyeliminowany
1: def. The Miz & Damien Mizdow.
2: def. The Usos
3: def. Los Matadores
4: def. Slater Gator
5: def. The Ascension via DQ
6: def. Big Show & Kane
Warto nadmienić, że ta walka trwała 45 minut, czyli aż połowę show.
I jeszcze jedno - Big Show wymierzył Kane'owi KO Punch. Face turn?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz