piątek, 20 lutego 2015

Njusy #18

* Aktualizacja stanu DDP'ego
* Nowe walki na Fastlane
* Przewidywania wyników Fastlane (WWE.com)

Aktualizacja stanu DDP'ego
"Hej wam, chciałem dać małą AKTUALIZACJĘ! Widziałem się wczoraj z Dr. Carothersem i mówi, że mam gronkowiec w gardle, ale z powodu operacji wszystko się teraz regeneruje... UWIERZCIE LUB NIE! Nie MÓWIŁEM przez 2 dni, a przez ostatnie pięć mówiłem cichym dźwiękiem, ale powoli nabieram głosności. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu powrócę do nauczania mojej klasy. Nie mogę się doczekać by zobaczyć was WSZYSTKICH! WIELKIE DZIĘKI za wszystkie dobre życzenia bo były naprawdę SUPER. Możecie też UDOSTĘPNIAĆ TEN POST, i wszyscy się dowiedzą, że POWRACAM! DDP"

Nowe walki na Fastlane
A nie mówiłem?
Dolph Ziggler, Erick Rowan i Ryback vs. Big Show, Kane i Seth Rollins!
Walka została potwierdzona przez WWE po SmackDown.
Ale mamy też jeszcze jedną walkę, o której niektórzy wiedzą od wtorku -
Goldust vs. Stardust.
Prawdopodobnie doczekamy się rewanżu na WrestleManii, w kick-offie albo jako opener.

Przewidywania wyników Fastlane (WWE.com)
Pięć osób związanych z WWE co miesiąc przewiduje kolejne wyniki gal PPV. Oto jak przewidują Fastlane:
The Usos vs. Cesaro & Tyson Kidd: 1-4
Nikki Bella vs. Paige: 2-3
Ryback, Erick Rowan & Dolph Ziggler vs. Seth Rollins, Big Show & Kane: 3-2
Goldust vs. Stardust: 2-2 (Joey Styles przewiduje remis)
Bad News Barrett vs. Dean Ambrose: 2-3
Rusev vs. John Cena: 2-2 (Mike Murphy przewiduje remis)
Roman Reigns vs. Daniel Bryan: 3-2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz