poniedziałek, 13 lipca 2015

Njusy #56

* Stephen Amell kontra Stardust - ciąg dalszy
* Była gwiazda WWE w wywiadzie
* Powrót do ringu divy NXT

Stephen Amell kontra Stardust
Amell pojawił się na San Diego Comic Con, gdzie przy okazji pojawili się Finn Balor i Kevin Owens. Amell wypowiedział się na temat możliwej walki ze Stardustem na SummerSlam.
"Nie będę nie walczył ze Stardustem na SummerSlam. Wiem, że podwójne zaprzeczenia po angielsku to 'nie-nie'. Pewnie będę pracował z WWE, lecz nie wiem, czy to oznacza walkę. Zobaczymy."
Nie będę nie walczył - a miesiąc temu mówił, że nic z tych rzeczy.
Była gwiazda WWE w wywiadzie
Justin Gabriel, znany teraz jako PJ Black, wziął udział w wywiadzie dla Cult of Whatever i wypowiedział się na temat ostatnich dni w WWE.
"Miałem wiele pomysłów dla mojej postaci, lecz nic się nie sprawdzało. [...] Minął rok bez dobrego storyline'u więc po prostu zrezygnowałem. Za długo czekałem na mój moment, dlatego właśnie opuściłem WWE. [...] Vince powiedział, że jeżeli będę chciał powrócić, będę mógł to zrobić za dwa lub trzy lata. Triple H jednak jest innego zdania, i nie chciałby mojego powrotu."
Gabriel został zapytany także o pracę jako Królik (The Bunny). Dla Gabriela był to jedyny fajny moment w 2014 (własna opinia).
Powrót do ringu divy NXT
Bayley powróciła do akcji na ostatnim live evencie NXT w Jacksonville (wyniki nie pojawiły się wczoraj, będą dziś). Do tej pory musiała pauzować przez kontuzję dłoni. Choć jeszcze w pełni nie jest wyleczona, uznano, że Bayley może już walczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz