sobota, 18 lipca 2015

Njusy #57

* Odwołana walka Battleground
* Wyniki Superstars: 17/07/2015
* SPOILER! Powroty na SummerSlam

Odwałana walka Battleground
WWE poinformowało, że Ryback doznał kontuzji i Triple Threat Match na Battleground o mistrzostwo interkontynentalne się nie odbędzie. Ryback w kilku tweetach napisał:
"Po RAW obudziłem się we wtorek, tuż przed pojawieniem się w mediach. Okazało się, że doznałem zakażenia gronkowcem w prawym kolanie. W szpitalu dostałem mocną dawkę antybiotyków i w 24 godziny straciłem 90 cm3 płynów. Na szczęście zespół medyczny WWE pomógł mi jak najszybciej i teraz czeka mnie rehabilitacja. Będę musiał zostać w szpitalu przez kilkanaście dni i nie będę mógł bronić mistrzostwa interkontynentalnego w niedzielę. Przepraszam fanów oraz WWE. Niedługo wrócę, ale najpierw muszę się z tym uporać."
Wyniki Superstars: 17/07/2015
Jack Swagger def. Adam Rose
Zack Ryder & Lucha Dragons def. Bo Dallas & The Ascension
SPOILER! Powroty na SummerSlam
Bardzo...
ważne...
spoilery...
Chcesz...
czytać...
zjedź...
w dół...
Nie chcesz...
nie zjeżdżaj...
3...
2...
1...
Na SummerSlam ma powrócić Sting, natomiast już na Battleground, możemy zobaczyć Undertakera, a jeśli nie w niedzielę, to na poniedziałkowe RAW, aby podbudowywać feud. Nie wiadomo z kim, być może ze Stingiem, ale są też spekulacje, że może się zemścić na Brocku Lesnarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz